Zomerkamp 2013; Scouts en Explorers

Voor de Scouts en Explorers, en hun ouders/verzorgers

Het thema van dit jaar is: Luctor’s Resto. Dus van alles met koken, ingrediënten, proeven, potten, pannen, spatels, en nog veel meer!

Kampboekje

Het kampboekje voor zomerkamp “Luctor’s Resto” is klaar, en wordt uiteraard ook per post verstuurd. Maar daarnaast is het ook via bovenstaande link op de website te downloaden.

Aanmelding of afmelding

Voor vrijdag 14 juni 2013 moesten alle aan- en afmeldingen binnen zijn, en dat is bijna helemaal gelukt. Dus we weten inmiddels wie er allemaal mee gaat op kamp, en kunnen de laatste voorbereidingen gaan treffen.

Datum en tijden

Dit jaar net even anders dan de afgelopen jaren. Het kamp is 1 dagje naar voren verschoven ten opzichte van de afgelopen jaren. Want de data zijn als volgt:

• Start: zondag 30 juni 2013
    Brengen om 14.00u (dus in de middag, let op bij het boeken van de taxi)
  • Eind: donderdag 4 juli 2013
    Ophalen om 19.30u

We starten dus op zondag, en beginnen al in de middag. We hebben dus een halve dag extra op kamp!

Lokatie

• Scoutcentrum Harderhaven
    Harderdijk 12
    3898 LP Zeewolde

Medisch formulier

Ieder jaar dient er een nieuw medisch fomulier ingevuld te worden. Dit heeft o.a. te maken met verzekeringen en de mogelijke wisseling van medicijngebruik. Vandaar de vraag om dat ook dit jaar weer te doen.

Download het medisch formulier in Word formaat of in PDF formaat. Wanneer er dit jaar weer deelgenomen gaat worden aan het zomerkamp, graag het formulier uiterlijk voor woensdag 19 juni 2013 per post opsturen naar:

• Ingrid Lemmens
    Kalmoeslaan 8
    6661 LR Elst (Gld)

Voor de leiding en pivo’s

Het opbouwen en afbreken is net als alle jaren weer voorafgaand en na afloop van het kamp. Dit loopt van vrijdagmiddag 28 juni t/m zaterdagochtend 6 juli 2013.